تعریف
مقدمه خواننده را از یک موضوع موضوعی عمومی به سمت موضوع خاص استعلام سوق می دهد. دامنه ، زمینه و اهمیت تحقیقاتی که با خلاصه نمودن درک کنونی و اطلاعات پیش زمینه در مورد موضوع انجام می شود ، بیان می کند که هدف از کار را در قالب مسئله تحقیق پشتیبانی می کند که توسط یک فرضیه یا مجموعه ای از سوالات پشتیبانی می شود ، به طور خلاصه توضیح می دهد. رویکرد روششناختی مورد استفاده برای بررسی مشکل تحقیق ، برجسته کردن نتایج احتمالی مطالعه شما می تواند نشان دهد ، و ساختار و سازمان باقی مانده از مقاله را تشریح کند.

عناصر اصلی پیشنهاد تحقیق . تحت نظر سرپرست و توسط تیم طراحی و نوشتن برنامه درسی 2010 تهیه شده است. مدارس عمومی شهرستان بالتیمور.

اهمیت یک مقدمه خوب
به معرفی به عنوان یک نقشه راه ذهنی فکر کنید که باید این چهار سؤال را برای خواننده پاسخ دهد:

من چه چیزی درس می خواندم؟
چرا این موضوع برای تحقیق مهم بود؟
ما قبل از انجام این مطالعه درمورد این موضوع چه می دانستیم؟
این مطالعه چگونه دانش جدید یا روشهای جدید درک را پیش خواهد برد؟
به گفته رئیسی ، سه هدف اصلی از یک معرفی خوب وجود دارد: 1) اطمینان حاصل کنید که شما مطالعات قبلی راجع به موضوع به شکلی خلاصه می کنید که پایه و اساس فهم مسئله تحقیق باشد. 2) توضیح دهید که چگونه مطالعه شما به طور خاص به شکاف های ادبیات ، عدم توجه به موضوع یا کمبودهای دیگر در ادبیات می پردازد. و ، 3) به مشارکتهای نظری ، تجربی و / یا تها و پیامدهای تحقیق خود توجه کنید.

یک مقدمه خوب نوشته شده بسیار مهم است زیرا ، به سادگی ، شما هرگز فرصتی دوم برای ایجاد اولین احساس خوب دریافت نمی کنید. پاراگرافهای آغازین مقاله برداشتهای اولیه خود را در مورد منطق استدلال شما ، شیوه نگارش ، كیفیت كلی تحقیقات شما و در نهایت اعتبار یافته ها و نتیجه گیری های شما به خوانندگان ارائه می دهد. مقدمه ای مبهم ، بی نظم یا پر از خطا باعث ایجاد تصور منفی خواهد شد ، در حالی که یک مقدمه مختصر ، جذاب و متناسب باعث می شود خوانندگان شما به مهارت های تحلیلی ، سبک نوشتاری و رویکرد تحقیق خود بسیار فکر کنند. همه مقدمه ها باید با یک پاراگراف مختصر نتیجه بگیرند که سازمان بقیه مقاله را تشریح می کند.

هیرانو ، الیانا. "مقالات مقدماتی مقاله در زبان انگلیسی برای اهداف خاص: مقایسه ای بین برزیلی ، پرتغالی و انگلیسی." انگلیسی برای اهداف خاص 28 (اکتبر 2009): 240-250؛ سامراج ، ب. "مقالات در مقالات پژوهشی: تغییرات در رشته ها". انگلیسی برای اهداف خاص 21 (2002): 1-17؛ معرفی . مرکز نوشتن. دانشگاه کارولینای شمالی؛ "نوشتن مقدمه" در نوشتن مقاله خوب: یک راهنمای علوم اجتماعی . پیتر ردمن چاپ 4. (لندن: سیج ، 2011) ، صص 63-70؛ رئیسی ، ویکتوریا. تجدید چاپ مقاله ژورنال . در داخل آموزش عالی.

ساختار و سبک نوشتن
I. ساختار و رویکرد

مقدمه شروع گسترده ای از مقاله است که به سه سوال مهم برای خواننده پاسخ می دهد:

این چیه؟
چرا باید آن را بخوانم؟
شما می خواهید من به چه چیزی فکر کنم / فکر می کنم انجام دهم / به آن واکنش نشان دهم؟
به ساختار مقدمه به عنوان یک مثلث مع از اطلاعات فکر کنید که پایه و اساس فهم مسئله تحقیق را تشکیل می دهد. اطلاعات را سازماندهی کنید تا در ابتدای معرفی ، جنبه های کلی تر موضوع را ارائه دهید ، سپس تجزیه و تحلیل خود را به اطلاعات موضعی خاص تری که زمینه فراهم می کند باریک کنید ، در نهایت به مشکل تحقیق خود و دلیل منطقی برای مطالعه آن بپردازید [که اغلب به صورت سری نوشته می شود. سؤالات کلیدی که باید به عنوان فرضیه یا مجموعه ای از فرضیات مورد آزمایش قرار گیرند یا در آنها تنظیم شود] و در هر زمان ممکن ، توضیحی از نتایج احتمالی مطالعه شما می تواند نشان دهد.

اینها مراحل کلی مرتبط با نوشتن مقدمه است:

1- محلی برای تحقیق توسط:

اهمیت موضوع و / یا برجسته کردن
اظهارات کلی درباره موضوع ، و / یا
ارائه یک بررسی اجمالی در مورد تحقیقات فعلی در مورد این موضوع.
2. یک طاقچه تحقیق را توسط:

مخالفت با فرض موجود ، و / یا
کشف شکاف در تحقیقات موجود ، و / یا
تدوین یک سؤال تحقیق یا مشکل ، و / یا
ادامه یک سنت انضباطی.
3. تحقیقات خود را در داخل طاقچه تحقیق قرار دهید:

با بیان هدف مطالعه خود ،
به تشریح ویژگی های اصلی مطالعه خود ،
توصیف نتایج مهم ، و
خلاصه ای از ساختار مقاله را ارائه می دهیم.
توجه:   اغلب مرور مقدمه در اواخر روند نوشتن مفيد است. این مناسب است زیرا نتایج شما تا زمان تکمیل مطالعه ناشناخته است. پس از تکمیل نوشتن بدنه مقاله ، به عقب برگردید و توضیحات مقدماتی درباره ساختار مقاله ، روش جمع آوری داده ها ، گزارش و تجزیه و تحلیل نتایج و نتیجه گیری را مرور کنید. بررسی و در صورت لزوم بازنویسی مقدمه اطمینان می دهد که به طور صحیح با ساختار کلی مقاله نهایی شما مطابقت دارد.

دوم محدودیت های مطالعه

محدودیتها به ویژگیهایی اشاره می کنند که دامنه را محدود کرده و مرزهای مفهومی تحقیق شما را تعیین می کنند . این با تصمیمات آگاهانه محرومیت و احتمالی که در مورد چگونگی بررسی مسئله تحقیق می گیرید ، تعیین می شود. به عبارت دیگر ، نه تنها باید به خواننده بگویید که شما در حال مطالعه هستید و چرا ، بلکه باید تصدیق کنید که چرا رویکردهای جایگزین را که می توانست برای بررسی موضوع استفاده کند ، رد کردید.

بدیهی است ، اولین قدم محدودکننده ، انتخاب خود مسئله تحقیق بود. با این حال ، ضمنی سایر مشکلات مرتبط با آن است که می توانست انتخاب شود اما رد شدند. اینها باید در نتیجه معرفی شما ذکر شود. به عنوان مثال ، یک جمله تعریفی می تواند بخواند ، "اگرچه می توان بسیاری از عوامل را تأثیر گذاشت تا احتمال رأی جوانان تأثیر بگذارد ، اما در این مطالعه به عوامل اقتصادی و اجتماعی مرتبط با نیاز به کار تمام وقت در مدرسه می پردازیم." نکته این نیست که مستلزم هر عامل تعیین کننده احتمالی باشد ، بلکه مشخص کردن این موضوع که چرا به موضوعات قبلی تحقیق نشده در رابطه با موضوع پرداخته نشده است.

نمونه هایی از گزینه های محدود کننده عبارتند از:

اهداف و اهداف اصلی مطالعه شما ،
سوالات تحقیقاتی که شما به آنها می پردازید ،
متغیرهای مورد علاقه [یعنی عوامل و ویژگیهای مختلف پدیده مورد بررسی]
روش (های) تحقیق ،
مدت زمانی که مطالعه شما را پوشش می دهد ، و
هر چارچوب نظری جایگزین مربوطه که می توانست تصویب شود.
هر یک از این تصمیمات را مرور کنید. شما نه تنها آنچه را که قصد دارید در تحقیقات خود به انجام برسانید به روشنی مشخص می کنید ، بلکه باید بیانیه ای از آنچه مطالعه قصد پوشش آن را ندارد نیز درج کنید. در حالت دوم ، تصمیمات محرمانه شما باید براساس معیارهایی باشد که به عنوان "جالب" درک نشده اند. "مستقیماً مرتبط نیست"؛ "بیش از حد مشکل ساز است زیرا ." ؛ "عملی نیست" و موارد مشابه. این استدلال را صریح کنید!

توجه:   محدودیت ها به گزینه های اولیه انجام شده در مورد طرح کلی و گسترده تر مطالعه شما اشاره می کنند و نباید با مستندسازی محدودیت های مطالعه خود که پس از اتمام تحقیقات کشف شدهاشتباه گرفته شود.

توجه دیگر : آیا اظهارات محدودکننده را به عنوان پذیرش عدم موفقیت یا نقص ذاتی در تحقیقات خود مشاهده نکنید. آنها یک عنصر پذیرفته شده از نوشتار آکادمیک هستند که هدف آنها این است که خواننده را با مشخص کردن مرزهای مفهومی و دامنه مطالعه شما ، بر مسئله تحقیق متمرکز کند. این سؤال اساسی را در ذهن خواننده مطرح می کند که "چرا نویسنده این جهنم را بررسی نکرد؟"

III. جریان روایت

مواردی را باید در نظر داشته باشید که به جریان روایت در معرفی شما کمک می کند :

مقدمه شما باید منطقه مورد علاقه را به روشنی مشخص کند . یک استراتژی ساده برای دنبال کردن استفاده از کلمات کلیدی عنوان شما در چند جمله اول مقدمه است. این به تمرکز مقدمه در مورد موضوع در سطح مناسب کمک می کند و به شما اطمینان می دهد که بدون از دست دادن تمرکز ، یا بحث در مورد اطلاعاتی که خیلی کلی است ، سریعاً به موضوع مورد نظر برسید.
با ارائه یک بررسی مختصر و متعادل در مورد ادبیات منتشر شده مرتبط که در این زمینه موجود است ، زمینه ایجاد کنید. نکته اصلی این است که قبل از انجام تحلیل خود ، برای خواننده آنچه راجع به مشکل تحقیق خاص مشخص است ، خلاصه کنید. این بخش از مقدمه شما نباید نمایانگر یک بررسی جامع درباره ادبیات باشد - بعدی. این یک بررسی کلی از ادبیات مهم پژوهش بنیادی [با استنادات] است که پایه و اساس فهم عناصر اصلی مسئله تحقیق را ایجاد می کند. منوی کشویی را در زیر این برگه " اطلاعات پس زمینه " در مورد انواع متن مشاهده کنید.
به طور واضح فرضیه ای را که تحقیق کردید بیان کنید . وقتی برای اولین بار در حال یادگیری نوشتن در این قالب هستید ، اشکالی ندارد و در واقع ارجحیت دارد ، از جمله گذشته مانند "هدف این مطالعه این بود که " یا "ما سه مکانیسم ممکن را برای توضیح . "
چرا این نوع مطالعه تحقیق یا طراحی را انتخاب کردید؟ برای رویکرد خود به مسئله مورد بررسی ، بیانیه روشنی از دلیل ارائه دهید. این معمولاً در آخرین بند از مقدمه ، بیانات هدف شما را دنبال می کند.
چهارم درگیر خواننده

یک مشکل تحقیقاتی در علوم اجتماعی می تواند هر کسی که با موضوع آشنا نیست ، خشک و بی علاقه باشد. بنابراین ، یکی از اهداف معرفی شما این است که خوانندگان بخواهند مقاله شما را بخوانند. در اینجا چندین استراتژی وجود دارد که می توانید برای جلب توجه خواننده استفاده کنید:

با داستانی قانع کننده باز کنید . تقریباً تمام مشکلات تحقیقاتی در علوم اجتماعی ، هر چقدر هم مبهم یا باطنی باشد ، واقعاً در مورد زندگی مردم است. گفتن داستانی که انسانی سازی یک موضوع است می تواند به روشنایی اهمیت مسئله کمک کند و به خواننده کمک می کند تا با کسانی که تحت تأثیر شرایط مورد مطالعه قرار گرفته اند همدردی کنیم.
شامل یک نقل قول قوی یا یک حکایات زنده ، شاید غیر منتظره ، باشید . در حین مرور ادبیات ، به نقل قول ها و حکایاتی که توجه شما را جلب می کند توجه داشته باشید زیرا می توانند در مقدمه دانلود مقاله شما از آنها برای برجسته کردن مسئله تحقیق به روشی جذاب استفاده کنند.
سوالی تحریک آمیز یا فکر برانگیز مطرح کنید . مشکل تحقیق شما باید توسط مجموعه ای از سؤالاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد یا فرضیه هایی که باید مورد آزمایش قرار گیرند تنظیم شود. اما ، یک سؤال تحریک آمیز می تواند در ابتدای معرفی شما ارائه شود که فرضیه موجود را به چالش می کشد یا خواننده را وادار می کند تا یک دیدگاه جایگزین را در نظر بگیرد که به تعیین اهمیت مطالعه شما کمک کند.
سناریوی گیج کننده یا ناسازگاری را توصیف کنید . این شامل برجسته کردن یک مورد جالب در مورد مسئله تحقیق یا توصیف یافته های متناقض از مطالعات قبلی درباره یک موضوع است. مطرح کردن چیزی که در اصل یک معمای روشن فاقد مسئله است ، می تواند علاقه خواننده را به مطالعه جلب کند.
به یک مثال یا مطالعه موردی تحریک کننده استناد کنید که نشان می دهد چرا اهمیت تحقیق مهم است . برای نشان دادن اهمیت مسئله ، به یافته های دیگران توجه کنید و توضیح دهید که چگونه مطالعه شما برپایه است یا راههای جایگزین برای تحقیق این تحقیق قبلی را ارائه می دهد.
توجه:  مهم است كه شما فقط يكي از راهكارهاي پيشنهادي را براي درگيري خوانندگان خود انتخاب كنيد. این امر از ایجاد این تصور جلوگیری می کند که کاغذ شما نسبت به ماده خاص چشمک می زند و از ماده مطالعه شما منحرف نمی شود.


بهترین سایت کتابخوانی تحقیق ,مطالعه ,مورد ,موضوع ,مقدمه ,مقاله ,مسئله تحقیق ,علوم اجتماعی ,مشکل تحقیق ,مورد بررسی ,انگلیسی برای ,نتایج احتمالی مطالعه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نقد برسی شهید عباس اجاقلو دهکده جهانی بازی کامپیوتر اینجا چراغی روشن است اصفهان چت|به چت اصفهان خوش آمدید. علم یک سکوت پر از فریاد